Το Νέο Τεύχος του Περιοδικού STRANGE

23 comments:

Ανώνυμος είπε...

ωραίο εξώφυλλο :)

Ανώνυμος είπε...

Γιατί στις ειδήσεις μου λένε οτι αυτή η κόκκινη λασπουριά που βρέχει είναι σκόνη απο την Σαχάρα αφου η άμμος στην ερημο ειναι άσπρη....? (χαζές ερωτήσεις απο τον Νο1 Ανώνυμο)

Υ.Γ με γεια το νέο τευχος!!

Ανώνυμος είπε...

Παντέλη καλησπερα παλι.Θα ηθελα την γνώμη σου γι' αυτο το βιντεάκι

http://www.youtube.com/watch?v=5Dy_46euFgc

Μόλις αγόρασα το νέο τεύχος, καλή μου όρεξη... Ανώνυμος Νο 1, over and out..

Ανώνυμος είπε...

Ωραιότατο το νέο τεύχος !

Το αφιέρωμα αληθινά καταπληκτικό και σας αξίζουν συγχαρητήρια ... και πλούσια και ειδική ύλη

Να βλέπαμε συνέχεια του και για τη "Θεομαχία" σε επόμενο τεύχος ;

Καλή συνέχεια
δύναμη & έμπνευση

Γ.

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους ηρεμήσαμε, βγήκε το strange. Και μιας και περιέχει θέμα για τον αξιότιμο κύριο Keel, μπορείτε να ακούσετε και τη θεωρία του περί των Ανδρών με τα Μαύρα:
http://www.youtube.com/watch?v=Y6BI6ktTp9w
με πολύ ωραία εικονογράφηση. Μπορείτε να ακούσετε το πλήθος από κάτω αρκετές φορές να λοιδωρεί τον άνθρωπο αυτό, όπως κάνει το πλήθος συνήθως όταν δεν καταλαβαίνει τί ακούει. Αλλά ο ευγενικός κύριος Keel το αντιπαρέρχεται χωρίς κραυγές.
Ανδρέας

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Κ. Γιαννουλάκη
Με πιο τρόπο θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας για ενα θέμα που ίσως σας ενδιαφέρει.

ΓΣΧ είπε...

Ανωνυμία

Τι σου προσφέρει η ανωνυμία στο διαδίκτυο ? Νομίζεις ότι είσαι κρυμμένος? Νομίζεις ότιξέφυγες απ' τους Φύλακες ?
Λάθος,γνωρίζουν τα πάντα, ποιός είναι τι, τι γράφει και γιατί..
Γι' αυτό η ανωνυμία στο αντίθετο αποτέλεσμα σε οδηγεί, απ' αυτό που νομίζεις.
Όπως και νά'χει, αυτό που είναι να γίνει θα γίνει..Γι' αυτό φρόντιζε για την εξέλιξη και ενδυνάμωση σου -πνεύμα και σώμα - πάνω απ' όλα τ'άλλα,και ξέχνα τα παιδικά παιχνίδια, δεν οδηγούν πουθενά..
Κι αν κάποτε σε στριμώξει προσωπικά το σύστημα...ο μόνος που θα μπορούσε να σε βοηθήσει θα είναι ο εαυτός σου, η προσωπική σου εξέλιξη που λέγαμε..
Κανείς και τίποτ' άλλο.

Unknown είπε...

Αγαπητέ κύριε Γιαννουλάκη,

‘Όσο αφορά το τεύχος 134 και το άρθρο του κ. Δημήτρη Τσουμάνη « Picatrix», μου άρεσε ιδιαίτερα η αρχή του κεφαλαίου «Η πολύχρωμη γη» (τέλος σελίδας 79). Στο τμήμα αυτό ο συγγραφέας όχι μόνο δίνει ορισμένα σωστά ιδεολογικά – αισθητικά στίγματα, για την σημασία των χρωμάτων της γης στις πόλεις, αλλά και εξηγεί για ποιον λόγο επικράτησαν ορισμένες επιλογές, όπως αυτή του λευκού χρώματος στην νησιώτικη αρχιτεκτονική: εξυπηρετεί την τουριστική εικόνα της χώρας και αντιστοιχεί σε μία εξιδανικευμένη (και μη αντικειμενική) εικόνα της Αρχαίας Ελλάδας (και ενδεχόμενα μαθαίνει τον κόσμο να σκέπτεται με στερεότυπα, όπως θα αναπτύξω στην συνέχεια).
Στο σημείο αυτό θα κάνω ορισμένες παρεμβάσεις, (στηριζόμενος εν μέρει σε αναλύσεις που άκουσα από διαλέξεις αρχιτεκτόνων. Καταρχάς είναι σωστό ότι στην ελληνική λαϊκή αρχιτεκτονική βασική σημασία έχουν τα χρώματα της γης. Αυτό οφείλεται εν μέρει και σε καθαρά πρακτικούς λόγους: π.χ. με τον τρόπο αυτό οι οικισμοί αποκτούσαν ένα φυσικό καμουφλάζ. Θα ήταν καθαρή αυτοκτονία για τα χωριά στα νησιά του Αιγαίου να έχουν το λαμπερό άσπρο χρώμα στα χρόνια που υπήρχαν πειρατές: θα τα εντόπιζαν και θα τα λεηλατούσαν αμέσως. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι το λευκό χρώμα επικράτησε σχετικά πρόσφατα: οι κάτοικοι γνωρίζοντας ότι ο ασβέστης έχει απολυμαντικές ιδιότητες είχαν ασβεστώσει τα σπίτια τους μετά ένα κύμα επιδημιών. Στην συνέχεια, λόγω του ότι εξαλείφθηκε η πειρατεία σε συνδυασμό με αιτίες τις οποίες εν μέρει αναλύονται στο παρόν τεύχος του Strange, επικράτησε το λευκό χρώμα. Εδώ θα ήθελα να μεταφέρω την ανάλυση και σε ένα άλλο επίπεδο: υποπτεύομαι ότι η καθιέρωση επιταγών του στυλ « πρέπει όλα να είναι άσπρα γιατί η Ελλάδα είναι άσπρη», παράλληλα με τις εικόνες από τις διαφημίσεις και τα στερεότυπα τα οποία πλασάρονται από τα Μ.Μ.Ε., δεν αποσκοπούν μόνο να «αποκλείσουν» ορισμένες γκάμες χρωμάτων από την αρχιτεκτονική της Ελλάδας, αλλά και ορισμένα επίπεδα σκέψης και φαντασίας από το μυαλό των ανθρώπων(επιχειρήματα τα οποία είναι δύσκολο να αποδειχτούν).

Εκεί που θα διαφωνήσω με τον κ. Τσουμάνη είναι ότι η πολυχρωμία έχει εξαφανιστεί από τους ελληνικούς οικισμούς: Για παράδειγμα για την απάνω πόλη της Θεσσαλονίκης έχει γίνει χρωματική μελέτη, η οποία εν πολλοίς έχει εφαρμοστεί κατά την ανάπλαση της μετά τον σεισμό του 1978. (Ορισμένα παρασκηνιακά στοιχεία για την επιτυχημένη αυτή ανάπλαση, περιγράφονται μεταξύ άλλων και σε παλιότερο Strange, βλ. το καλοκαιρινό τεύχος του 2008).

Η ανάλυση του κ. Φερεσιάδη για τον βουδισμό Ζεν είναι εμπεριστατωμένη. Θα ήθελα μόνο να αναφέρω και την γιαπωνέζικη τέχνη της τοξοβολίας (ή kyudo ο δρόμος του τόξου). Πάντως αν και έθεσαν τα θεμέλια της βουδιστές μοναχοί, σήμερα δεν εξασκείται μόνο από αυτούς. Η ιστοσελίδα για το αγαπημένο μου kyudojo είναι η:

http://dojo.aikido.kyudo.free.fr/kyudo.htm

Τα δικά σας δοκίμια τα διαβάζω τώρα.

Συγχαρητήρια λοιπόν για το περιοδικό σας

Θα επικοινωνήσω σύντομα πάλι μαζί σας.

Κ.Μ.

Ανώνυμος είπε...

κύριε Γιαννουλάκη θα πάτε; Ελπιζουμε να σας δούμε εκεί. πολλά φιλιά από Αθήνα

http://derrenbrown.co.uk/tour-dates/svengali/

Πέτρος & Ρένα

prasino liker είπε...

H Γη Disneyland των Θεων .Σιγουρα η Γη δεν ειναι ο μονος προορισμος για τις διακοπες τους.Απειρες disneylands σε ολο το συμπαν.Καθε μια με διαφορετικα παιχνιδια.Πολλες επιλογες ,αλλα την γη την προτιμουν.Εχει κατι το διαφορετικο.Κανει την διαμονη τους ομορφη και ενδιαφερουσα.Εχει μια γευση ιδιαιτερη η ατμοσφαιρα της γης που γαργαλαει την μυτη τους.Τους συγκλονιζει η ομορφια της θαλασσας,δοκιμαζουν απο τα πεντανοστιμα φαγητα μας ,μεθανε απο τις χιλιαδες μυρωδιες ,εδω μπορουν να ερωτευτουν ,να αγαπησουν,να χαμογελασουν.Παιχνιδια που εκει που βρισκονται δυσκολευονται να τα ευχαριστηθουν.Εκει εχουν ασχολιες αρκετα εξειδικευμενες.Που xρονος για ονειρα.
Ερχονται εδω λοιπον και θα ερχονται για οσο θα υπαρξουμε η για οσο αυτοι επιλεξουν να μεινει η Γη ο τοπος των διακοπων τους.

mr.alobar είπε...

καλο το αρθρο για το ζεν αν και ολο το βαρος επεσε πανω στην σχολη rinzai και λιγοτερο εως καθολου στην σχολη soto,δεν το λεω σαν παρατηρηση,απλα ασχολουμαι με αυτην την σχολη και θα περιμενα κατι περισσοτερο...anyway το τευχος ηταν παρα πολυ καλο,ειδικα το αρθρο με την disneyland των θεων.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Γιαννουλάκη,

σας ενημερώνω εξαρχής ότι το σχόλιο αυτό δεν έχει να κάνει με το περιοδικό αλλά με το να σας ενημερώσω για μια δημοπρασία που μάλλον θα ενδιαφέρει εσας ή κάποιον απο τους φίλους σας. Αν επισκεφτείτε τo link:

http://www.profilesinhistory.com/hollywood-auction-42-to-benefit-variety-childrens-charity.html

θα βρείτε ένα κατάλογο με 152 αντικείμενα προς δημοπράτηση απο ταινίες του hollywood όπως πχ το Back to The Future, αλλά αν κάνετε τον κόπο να κατεβάσετε τον κατάλογο σε pdf μορφή και κοιτάξετε στις σελίδες 53, τα εκθέματα με αριθμό 123 και 124 ίσως να ενδιαφερθείτε.
Αντιγράφω τους τίτλους απο τον κατάλογο:

123.Robert Chambers’ advertising artwork for The King in Yellow.

124. Complete bound copy of the first fantasy magazine ever and the birth of pulp fiction magazines, Der Orchideengarten: Phantastische Blätter [Garden of Orchids: Fantastic Pages].

Γνωρίζω την αγάπη σας για αυτά τα θέματα αυτά και ίσως σας φανούν ενδιαφέροντα.

με εκτίμηση,

Κωνσταντίνος.

ΥΓ. Καταλαβαίνω ότι ως άσχετο με το περιοδικό το σχόλιο μου δεν υπάρχει λόγος να δημοσιευθεί.

Δημήτρης Τσουμάνης είπε...

Προς Κωνσταντίνο, για το άρθρο Picatrix:

Δεν έγραψα πουθενά ότι η πολυχρωμία έχει εξαφανιστεί από τους ελληνικούς οικισμούς. Αντιθέτως, στην σελίδα στην οποία αναφέρεσαι (σελ.79) γράφω: «Δείγματα αυτής της πρακτικής μπορούν να βρεθούν ακόμη σε διάφορες περιοχές της χώρας κλπ.». Αυτό που «εξαφανίστηκε» ή τείνει να εξαφανιστεί είναι η Ελλάδα στην οποία «φύτρωσε» αυτή η αρχιτεκτονική («...μια Ελλάδα που υπήρχε μέχρι πρόσφατα, αλλά που σήμερα κινδυνεύει να χαθεί», στην ίδια σελίδα).

Οι λόγοι για την πολυχρωμία δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι περιορίζονται στην πρακτικότητα. Βλέπω ότι και εσύ κατανοείς ότι μόνο εν μέρει η πολυχρωμία οφείλεται σε καθαρά πρακτικούς λόγους. Φυσικά δεν αμφισβητώ το προφανές, το προφανές όμως ασκεί μια περίεργη εξουσία στο ανθρώπινο μυαλό. Αν κανείς ικανοποιείται με την εξήγηση ότι η πολυχρωμία εξαρτάται αποκλειστικά από τις πρακτικές ανάγκες, αυτομάτως αποκλείει μια διαφορετική ερμηνεία του φαινομένου. Το ίδιο ισχύει και για την απειλή των πειρατών, στην οποία έχει δοθεί υπερβολική σημασία. Η μορφή ορισμένων οικισμών υποτίθεται ότι αποτελεί έναν μηχανισμό άμυνας απέναντι στις επιδρομές των πειρατών –και αυτό είναι όλο. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για μια αναπαραγωγή παλαιότερων, αρχαίων προτύπων, αρχαϊκών, που ανάγονται στη σφαίρα του ιερού (ένα παράδειγμα είναι η μινωϊκή Κρήτη). Το ανθρωποκεντρικό λάθος είναι να αναζητάμε παντού και πάντα στις ανθρώπινες δραστηριότητες αιτίες και σκοπούς που έχουν την μοναδική πηγή τους στον ίδιο τον άνθρωπο. Ενώ θα έπρεπε να αναρωτηθούμε για αυτά που φαντάζουν αυτονόητα όπως: τί είδους κίνδυνος είναι ο κίνδυνος των πειρατών για μια κλειστή παραδοσιακή κοινωνία της προ-βιομηχανικής εποχής ; Ερώτημα που δεν είναι καθόλου άσχετο με το ερώτημα : ποιά είναι η σχέση τους με τη γη ; Η κατοίκηση έχει για αυτούς αποκλειστικά πρακτικό νόημα, με άλλα λόγια οι ίδιοι είναι άνθρωποι πρακτικοί ; Η τροφή, η καλλιέργεια της γης, η τιθάσευση των φυσικών δυνάμεων είναι ζήτημα επιβίωσης και μόνο ; Εν τέλει θα δούμε ότι το δίπολο φύση-άνθρωπος είναι προβληματικό. Ούτε μια βιολογία ούτε μια ψυχολογία (η ψυχολογία είναι η βιολογία της «ψυχής») και οι συγγενείς επιστήμες είναι σε θέση να ερμηνεύσουν το φαινόμενο της αρχιτεκτονικής, φτάνουν μόνο μέχρι τις παρυφές και σταματούν εκεί απ’όπου πρέπει να δούμε την αρχιτεκτονική ως ολότητα, δηλαδή πέρα από το προφανές. Το πέρα από το προφανές είναι ότι η αρχιτεκτονική δεν έχει την πηγή της στην επινοητικότητα του ανθρώπου, με άλλα λόγια, η ουσία της αρχιτεκτονικής δεν είναι κάτι το αρχιτεκτονικό...


Έχω φτιάξει ένα νέο blog, όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά. Δεν είναι τίποτα περισσότερο από αυτό που μπορεί να είναι μια ιστοσελίδα, δηλαδή ένα απλό παράθυρο, με θέα, αλλά θέα περιορισμένη:
http://diploslogos.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμος Νο 1

Παρα πολλα μετεωρολογικα μπαλονια με ντισκομπαλες και φωτορυθμικα

http://www.youtube.com/watch?v=Ap24uQv-Ap4&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Γιαννουλάκη, εάν είστε μαραζωμένος απόψε ή αύριο το απόγευμα δείτε την σειρά του BBC, Jekyll - 2007, η οποία βασίζεται σε αυτήν του Robert Louis Stevenson, και μπορώ να πώ ότι είναι διασκεδαστική, ειδικά με τσάι και μπισκότα

Ανώνυμος είπε...

Το Cosmopolis Project συνεχίζεται και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι;

Διαβάζοντας το blog αυτό και ξαναδιαβάζοντας το Picatrix στο τελευταίο Strange βλέπουμε παρασκήνια για το πως επηρρεάζουν οι πόλεις και οι αστικοί οικισμοί την ψυχοσύνθεση των ανθρώπων, και τις μάχες που γίνονται για την επικράτηση των διάφορων ιδεολογιών.

Σε ποια άλλα μέρη του διαδίκτυου υπάρχουν κλειδιά για την αποκρυπτογράφηση των γραφόμενων στο Strange (σχετικά πάντα με το Cosmopolis Project);

Πότε θα διαβάσουμε την συνέχεια του επίσημου Cosmopolis Project;

Αλέξης Ζ. είπε...

Κ. Γιαννουλάκη, πως φαντάζεστε τον Παντελή σε 30 χρόνια από τώρα; Αν θέλετε απαντάτε βέβαια.

alaniara είπε...

Παντελη για χαρα! Πως μπορω να γινω συνδρομητρια και να μου στελνεται τα τευχη Αγγλια?

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τσουμάνη χαίρομαι που μπορούμε να σας διαβάσουμε και online.
Κύριε Γιαννουλάκη και συνεργάτες του strange, έμαθα ότι απεβίωσε ο Zacharia Sitchin πρόσφατα. Θα ήταν ωραίο ένα αφιέρωμα στα βιβλίά του στο περιοδικό κάποια φορά(αμφιλεγόμενος σίγουρα αλλά παρουσιάζουν ενδιαφέρον οι απόψείς "του" )
Ανδρέας Χ.

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμος νο1
τρόμος και ευγενής άμιλλα

http://www.upcominghorrormovies.com/movie/gathering

Π. Β. Γ. είπε...

@ Ανώνυμος - 1 :

Η «άμμος» στην έρημο (που είναι πούδρα δεν είναι άμμος -αν μιλάμε για τη Σαχάρα, κάτι που μού έχει κάνει μεγάλη εντύπωση)δεν είναι «άσπρη».

http://www.youtube.com/watch?v=5Dy_46euFgc

Το βίντεο που παραθέτεις (βλέπε κυρίως μετά το πρώτο μισό του) είναι ένα ακόμη από εκείνα που δείχνουν διάφορα παράξενα αντικείμενα ή σκιές ή σώματα (ή πως να τα πούμε αλλιώς) δίπλα στον Ήλιο. Έχουν δημιουργήσει μια μικρή νεομυθολογία (μαζί με διάφορες απόψεις, τις οποίες έχουμε διακινήσει αρκετά εμείς από το Strange)ότι πρόκειται για εξωγήινα διαστημόπλοια, μεγάλα μητρικά σκάφη, τεχνητά πλανητοειδή (του στυλ Death Star)κλπ.
Και, φυσικά, σε κάποιες των περιπτώσεων μπορεί όντως να είναι κάτι τέτοιο. Γιατί, ποια άλλη εξήγηση μπορεί να δοθεί, που να μην είναι το ίδιο speculative?

Αλλά, κατά τη γνώμη μου, η οπτική αυτή, παραβλέπει, από άγνοια ή ημιμάθεια ή και επίτηδες, το γεγονός ότι ο Ήλιος μας είναι 330.000 φορές (!) μεγαλύτερος από τη Γη.
Δηλαδή, (πάρτε μια βαθιά ανάσα και χαλαρώστε και σκεφτείτε το λίγο), χωρούν μέσα στον Ήλιο 330.000 πλανήτες Γη.
Με το παραπάνω γεγονός, διακρίνετε πλέον ίσως ότι το οποιοδήποτε από αυτά τα σώματα ή αντικείμενα φαίνονται σε αυτά τα (όλο και αυξανόμενα) videos της NASA από το Stereo κλπ, είναι τιτανίων διαστάσεων, ίσως και πέντε χιλιάδες φορές μεγαλύτερα από τον πλανήτη Γη!!...
Οπότε, αν πρόκειται για εξωγήινα διαστημόπλοια, είτε θα πρέπει να μιλάμε για ΠΟΛΛΟΥΣ εξωγήινους, είτε για τεράστιους τιτάνιους σούπερ γίγαντες εξωγήινους: προτείνω πέντε χιλιάδες εξωγήινους επιβάτες ο καθένας τους μεγάλος όσο η Γη...


@ Ανώνυμος-2 (Γ.) :

Ευχαριστούμε. Κι εμένα μου άρεσε το αφιέρωμα DisneyLand of the Gods, στο Strange, περιέχει πολλές «πόρτες» για περαιτέρω έρευνα (που ποτέ δεν χωράει σε ένα περιοδικό -αν και πάντα υπερβάλλουμε με τα πολυσέλιδα άρθρα).

Καταλαβαίνω ότι η φυσική συνέχειά του, θα μπορούσε να είναι η «θεομαχία» (όπως το έθεσες). Είναι λίγο τεχνικά δύσκολο να το επιχειρήσουμε, (λόγω πολυπλοκότητας, και ποικίλων θέσεων και απόψεων), αλλά νομίζω ότι σύντομα ίσως το προσπαθήσουμε.
Ευχαριστώ για τις ευχές, ανταποδίδω.


@ Ανώνυμος-3 (Ανδρέας) :

Αναφέρεσαι σε ένα απόσπασμα ομιλίας του John Keel για τους Men In Black, στο youtube.
Ο μακαρίτης John Keel (εκτός από το ότι είναι ένας από τους μεγάλους δασκάλους μας στον κόσμο του Strange)είναι ένας από τους ανθρώπους που ανακάλυψαν την αλήθεια για το τι συμβαίνει στον κόσμο, γενικά (και ειδικά με το «εξωγήινο ζήτημα»). Προσπάθησε να την περιγράψει αλλά σχεδόν κανείς δεν του έδωσε την πρέπουσα σημασία.
Αυτό απέδειξε για πολλοστή φορά ότι η μεγάλη αλήθεια, το μεγάλο μυστικό, μπορεί να ειπωθεί χωρίς να το αναγνωρίσει ή να το αξιολογήσει κανείς.
Για μένα, αυτό το γεγονός, έχει τεράστιο ενδιαφέρον.
Ευχαριστούμε για την επισήμανση.

@ Ανώνυμος - 4 :

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου π.χ. μέσω του περιοδικού Strange και των εκδόσεων Άγνωστο, είτε τηλεφωνικώς (αν με πετύχετε εκεί) είτε στο e-mail του περιοδικού, strange@agnosto.gr, (με τη σημείωση στο θέμα: υπ' όψιν Παντελή Γιαννουλάκη).

@ Γιώργος Χατζούδης :

Συμφωνώ μαζί σου φίλε για την ανωνυμία στις επικοινωνίες και στις κριτικές στο διαδίκτυο (γιατί κατά τα άλλα είναι άκακη).
Αλλά, δεν νομίζω ότι ο κάθε νεαρός παίκτης του διαδικτύου είναι τόσο σημαντικός ώστε να ασχολείται μαζί του το «σύστημα» στις κινήσεις του, όπως το θέτεις.
Το «σύστημα» θέλει να είσαι στο δίκτυο. Δεν το ενδιαφέρει τι θα κάνεις εκεί. (Ψάξε το «σύστημα» στα χονδροειδή και γενικά πράγματα, κατά τη γνώμη μου, αν θέλεις στ' αλήθεια να το εντοπίσεις...)



(συνεχίζεται)

Π. Β. Γ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Π. Β. Γ. είπε...

(Συνέχεια)

@ Κωνσταντίνος :

Ευχαριστώ για τα ενδιαφέροντα σχόλιά σου Συνταξιδιώτη.

@ Ανώνυμος - 5 (Πέτρος & Ρένα) :

Μακάρι να μπορούσα να είμαι εκεί. Όμως, ποτέ δεν ξέρεις...
Ανταποδίδω, ευχαριστώ.

@ prasino liker :

Λες ότι προτιμούν τη Γη... Αλλά δεν νομίζω ότι το ενδιαφέρον τους είναι τόσο τουριστικό, όπως το θέτεις.
Ξεχνάς, επίσης, ότι το σενάριο υποστηρίζει ότι κι εμείς οι ίδιοι είμαστε ένα από τα «παιχνίδια» τους σε αυτό το τιτάνιο Theme Park...
Χαίρε!

@ Mr. Alobar :

Ευχαριστούμε Συνταξιδιώτη. Θα επιστρέψουμε για το Ζεν, μας ενδιαφέρει κι εμάς πολύ.
(Την ταινία Zen την είδες?)

@ Ανώνυμος - 6 (Κωνσταντίνος) :

Ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις σου Κωνσταντίνε.
Τον έχω υπ' όψιν μου τον κατάλογο.
(Πάντοτε με ενδιέφερε πάρα πολύ οτιδήποτε σχετικό με τον R. W. Chambers).

@ Ανώνυμος - 7 :

Ω, κι εμένα μου αρέσουν τα μετεωρολογικά μπαλόνια και οι περιπέτειές τους μέσα στις δεκαετίες σε όλον τον κόσμο...

@ Ανώνυμος - 8 :

Όπως ίσως ήδη ξέρεις, (για να μου το προτείνεις), μου αρέσει το BBC, οι παράξενες σειρές, ο Robert Louis Stevenson, το τσάι και τα μπισκότα.
Και μερικά άλλα πράγματα.
Ευχαριστώ.

@ Ανώνυμος - 9 :

Φυσικά και το Cosmopolis Project συνεχίζεται (δεν μπορώ να ξέρω τι έχει πάρει χαμπάρι ο καθένας). Οι δημοσιεύσεις είναι απλά ένα μέρος του Project.
Δυστυχώς, δεν μπορώ να σου πω πολλά από εδώ.
Θα πρέπει να περιμένεις να δημοσιεύσουμε κάτι καινούργιο για όλα αυτά.
(Συνέχεια) ελπίζω σύντομα.

@ Αλέξης Ζ. :

Πώς φαντάζομαι τον εαυτό μου σε τριάντα χρόνια από σήμερα, ρωτάς;

Στο βιβλίο μου "Τα Ψάρια Δεν Ξέρουν Ότι Βρέχει", υπάρχει ένα κομμάτι με τον τίτλο "Ονειροπόλος" (σελ. 188) όπου διηγούμαι με λεπτομέρειες πώς φαντάζομαι τον Παντελή στο μέλλον...

@ Maria :

Για να γίνεις συνδρομήτρια στο Strange και να σου στέλνουμε το περιοδικό στην Αγγλία, πρέπει να επικοινωνήσεις με το Άγνωστο, στο τηλ 2310-886.480
ή π.χ. στο e-mail agnosto@otenet.gr
ή στη

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ

"ΑΓΝΩΣΤΟ"
ΓΡΑΒΙΑΣ 28 (& Βασιλίσσης Όλγας)
54645 Θεσσαλονίκη.


Σας ευχαριστώ όλους για τα ενδιαφέροντα σχόλιά σας και τις επισημάνσεις σας, που πάντα με ενδιαφέρουν πολύ και περιμένω κι άλλα όταν έχετε τον διαθέσιμο χρόνο.

Π. Γ.