Δύση Ηλίου 7.34. Βρήκα ένα μικρό παλιό μου σημειωματάριο, κρυμμένο μέσα στο βιβλίο Warnings from Flying Friends. Σε μια σελίδα σημειωμένη με βιολετί μελάνι μια σκέψη του Charles Fort:
«…Καμιά υπόθεση δεν θα είναι τόσο τρελή, καμιά υπόθεση τόσο ανοιχτή: χρειαζόμαστε τον ανέλπιστο πολιορκητικό κριό για να γκρεμίσουμε το κάστρο. Υπάρχουν ιπτάμενα οχήματα και εξερευνητές στο διάστημα. Αν όμως παίρνουν μαζί τους κάποιους ζωντανούς οργανισμούς από εδώ, για να τους εξετάσουν; Νομίζω πως μας ψαρεύουν! Ίσως να εκτιμηθούμε δεόντως από τους σούπερ γευσιγνώστες της ανώτερης σφαίρας.
»Αισθάνομαι υπέροχα όταν σκέφτομαι πως μπορώ να είμαι χρήσιμος σε κάτι. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλοί οργανισμοί στη δική μας ατμόσφαιρα, που συνταυτίστηκαν με τους κυκλώνες και τις καταιγίδες, ακόμη και κάποιοι που κατάφεραν να ενωθούν με το Αφηρημένο. Υπάρχουν και κάποιοι που κατάφεραν να ταυτιστούν με ολόκληρο τον κόσμο. Που μέσα τους συμβαίνει ό,τι συμβαίνει στον κόσμο…»
Η σημείωση τελειώνει κρυπτογραφικά, δεν θυμάμαι πια τι ακριβώς σημαίνει αυτό που σημείωσα: «Ανατολή στο Cotopaxi, το βίντεο με τα υπονοούμενα. Να θυμηθώ εκείνη τη φάση που ανησυχούσε τόσο πολύ την Marina Warner. Και τι έγινε με εκείνην την κάμερα (ποιού;) μοντέλου παλιού κινητού που δεν είχε το φίλτρο και μπορούσε να καταγράψει πέρα από το περιορισμένο φάσμα (όταν το ανακάλυψαν το αποσύρανε); Το βρήκε ο Boris. Ηχογραφήσαμε γρύλλους εκεί που δεν ήταν. Anadromia. Lincolnshire Poacher NS. le reddit armee. Search bar: 26, 319 then write it like this : 263, 19. Amicizia….»





* * * * * * * * * * * * * *



Ένα δίκτυο Συγχρονικοτήτων. Cut-Up, Fold-In. Έκανα μία συζήτηση με τον Stephen Mallinder. Διαδηλώσεις στην τηλεόραση, ταραχές, συγκρούσεις. Νuit vs Maat
Το τηλεοπτικό γίνεται τηλεακουστικό και τελικά τηλαισθητικό: κλείνω τη φωνή στις δηλώσεις των πολιτικών, βλέπεις μόνο τις εκφράσεις του προσώπου, τα βλέματα, την κινητικότητα, τη γλώσσα του σώματος, την περιρέουσα ατμόσφαιρα, καταλαβαίνεις περισσότερα!
Σκέφτομαι το γεγονός ότι ο μέσος άνθρωπος στον δυτικό κόσμο ξοδεύει 150 ώρες τον μήνα βλέποντας τηλεόραση, που συνολικά ισοδυναμούν με έξι ολόκληρες μέρες τον μήνα μπροστά σε μία οθόνη. Μου τηλεφώνησαν από μια στατιστική υπηρεσία και μου είπαν ότι θέλουν «να κάνουν μία στατιστική», τους είπα κι εγώ θέλω να κάνω μία «επαναστατιστική» στη στατιστική τους, αλλά η ανόητη φωνή δεν κατάλαβε τι της είπα και μου έκλεισε το τηλέφωνο.
Όλοι κοιμούνται, ακόμη γράφω, τσάι και μπισκότα, ημίφως. Ακούω το σκουπιδιάρικο κάτω στον δρόμο, μέσα στη μαύρη νύχτα, να κάνει τόσο πολύ θόρυβο: προφανώς, όταν μαζεύουν τα σκουπίδια πρέπει να ξυπνούν όλοι για να ενημερωθούν ότι τα απομεινάρια της προηγούμενης ημέρας πηγαίνουν στον σκουπιδότοπο.
Ανακάλυψα ότι μέσα στο κενό μιας καθοδικής λυχνίας (cathode ray tube) υπάρχει ένα ή περισσότερα «electron guns» (όπλα ηλεκτρονίων, έτσι λέγονται) που πυροβολούν ηλεκτρόνια πάνω στη φωσφορούχα οθόνη, και γι’ αυτό παλιά κάποιοι εμπνευσμένοι άνθρωποι έλεγαν ότι «μας πυροβολεί η τηλεόραση», δηλαδή είχαν κυριολεκτικά δίκαιο. Πλέον πρόκειται για το νέο ηλεκτρονικό δίκαιο, σημείωσα. Χθες ένας φίλος μού έλεγε για τα παράξενα του «Δίκαιου της Θάλασσας». Είναι ρεαλιστικό πλέον –όχι πια μεταφορικό ή ποιητικό– να σκεφτόμαστε για τη θάλασσα της πληροφορίας.






* * * * * * * * * * * * * * *





Ένα από τα πιο συναρπαστικά συνθηματικά ποιήματα δύο στίχων που ξέρω: το   «When All Else Fails,
Try Wales.»,
του Christopher Logue (ο τίτλος του: To A Friend in Search of Rural Seclusion)
Ανακάλυψα το The Ultimate Machine τού (Information Theory) Claude Shannon, και χάρηκα πάρα πολύ με αυτό το κουτί.
Απαγορευμένες λέξεις : Λέξεις που τις υπογραμμίζει με κόκκινο ο διορθωτής του Word.
Dance of the Inhabitants of the Invisible City of Bladensburg.
Σχεδόν κανείς σήμερα δεν συνειδητοποιεί αυτό το συνταρακτικό γεγονός: Η Πληροφορία μπορεί να υπάρχει από μόνη της, έστω κι αν δεν υπάρχει σε κάποιον νού, γιατί υπάρχει και λειτουργεί μέσα στο κομπιούτερ και στο Δίκτυο. Η Πληροφορία δεν μάς χρειάζεται πλέον...
Φάντασμα είναι το προϊόν της Φαντασίας. Τα όνειρά μας είναι φαντάσματα.
Όταν βλέπεις έναν άνθρωπο να κοιμάται στο κρεβάτι ή στον καναπέ, είναι εκεί αποσυρμένος, αποσυντονισμένος : βλέπει φαντάσματα.
Είναι το εσωτερικό σινεμά (inner cinema). Cinema σημαίνει Κίνημα. Είναι οι κινούμενες εικόνες (movies). Δεν είναι η στάση, ούτε η παρά-σταση. Είναι η αναπαράσταση της φαντασίας. Επίσης οι τηλεοπτικές εικόνες είναι φαντάσματα ανθρώπων που περνούν γύρω μας χωρίς να τους βλέπουμε, ταξιδεύοντας από τον πομπό μέχρι την αντένα και μέχρι τον δέκτη μας. Τηλε-οπτικά πνεύματα (πνοές, αερικά). (Απομακρυσμένα οράματα, tele-visions, οράματα εξ αποστάσεως, “Remote Viewing”).
Όνειρo, όναρ, on air. 






* * * * * * * * * * * * * * * *



Ο αινιγματικός Aleister Crowley έχει γράψει κάτι εξίσου αινιγματικό:
«Πέρα από ένα συγκεκριμένο σημείο, ολόκληρο το Σύμπαν γίνεται μια συνεχής μύηση…» Beyond a certain point, the whole universe becomes a continuous initiation…»)
Το κλειδί που παραβλέπεται σε όλα τα μυστήρια, είναι ο Νους. Δίνουμε υπόσταση στις πληροφορίες που μας τροφοδοτούνται κάνοντας τες τον φαινομενικό κόσμο. Ο φαινομενικός κόσμος δεν υπάρχει στ’ αλήθεια. Είναι η υπόσταση των πληροφοριών τις οποίες επεξεργάζεται ο Νους. Δίνουμε στις πληροφορίες υπόσταση αντικειμένων. Η ανατακτοποίηση των αντικειμένων είναι αλλαγή στο περιεχόμενο των πληροφοριών, το μήνυμα έχει αλλάξει. Ο κόσμος είναι μια ανείπωτη γλώσσα που χάσαμε την ικανότητα να τη διαβάζουμε. Κι εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος αυτής της γλώσσας, οι αλλαγές σ’ εμάς είναι αλλαγές στο περιεχόμενο των πληροφοριών. Η μεταβαλλόμενη πληροφορία την οποία βιώνουμε σαν κόσμο είναι μια αφήγηση.






* * * * * * * * * * * * * * * * * 




Τρόμος. Ο τρόμος είναι το τρέμουλο.
Είναι οι ακούσιες κινήσεις των μελών του σώματος, δηλαδή κινήσεις που ένας ασθενής δεν μπορεί να τις σταματήσει με τη θέλησή του. Τέτοιες κινήσεις είναι ο Tρόμος, η Xορεία (σαν να χορεύει ο ασθενής), η Δυστονία, η Μυοκλονία, τα Τικς, κ.ά. (Επίσης, ακούσια μορφή κίνησης είναι και οι επιληπτικές κρίσεις). Ο τρόμος (τρέμουλο) είναι μια ακούσια κίνηση στα χέρια συνήθως, αλλά ίσως και σε άλλα σημεία του σώματος, όπως στο κεφάλι. Ο τρόμος έχει ρυθμικό χαρακτήρα, αυξάνεται όταν υπάρχει stress, ενώ εξαφανίζεται στον ύπνο. (Επίσης, η υπερβολική σωματική κόπωση ή η αϋπνία, μπορεί να προκαλέσουν τρόμο). Με τη δημοφιλή έννοια, Τρόμος σημαίνει ότι έχω τρομάξει τόσο πολύ που τρέμω από τον φόβο μου, με ασύστολες συσπάσεις του σώματος που δεν μπορώ να ελέγξω, τις λεγόμενες και σπασμωδικές (σπασμούς). Στην αντίληψη και στην ομιλία αντιστοιχεί με το «Τρομώδες Παραλήρημα» (delirium tremens). Το Τρομερό (Tremendous), εκείνο που προκαλεί το ανεξέλεγκτο τρέμουλο. Shock (shake, τρέμω, ανακινώ).
Στα Ευαγγέλια αναφέρεται ένας τόπος εξορίας της ψυχής όπου είναι «ο τρόμος, ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων». («Ούτω θέλει είσθαι εν τη συντελεία του αιώνος θέλουσιν εξέλθει οι άγγελοι και θέλουσιν απόχωρίσει τους πονηρούς εκ μέσου των δικαίων και θέλουσι ρίψει αυτούς εις την κάμινον του πυρός. Εκεί θέλει είσθαι τρόμος και ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων...» Ματθ.ιγ:49-50)
Horror : Επίσης σημαίνει κυριολεκτικά το τρέμουλο (από το κρύο ή από τον φόβο), την αναρρίγηση, ακόμη και την αναπήδηση από φόβο (τρόμαγμα). Και το δέος. Ως ετικέτα έργων, προέρχεται από το “Chamber of Horrors”, την αίθουσα των θρυλικών εγκληματιών στο μουσείο των κέρινων ομοιωμάτων της Madame Tussaud. Αρχικά από το γαλλικό Horror (πλέον Horreur), ριζικά από το λατινικό Horrere (ριγώ ή τρέμω από φόβο). Επίσης, σημειώνω ότι υπάρχει κάποια σχέση με την ελληνική λέξη «χορός» και «χορωδία», «χωρέω», ίσως και «χειρ». Terror : επίσης Τρόμος, από το λατινικό Terrorem, σημειώνω και μία σχέση με το ελληνικό «Τέρας». Δέος που προκαλεί κίνδυνος και ο φόβος του Αγνώστου. «Night Terror», ο νυχτερινός τρόμος, το τρέμουλο στον ύπνο της νύχτας, που προκαλείται από κρύο ή από εφιάλτη, και το δέος του σκότους...




 

* * * * * * * * * * * * * * * * *



Εφιάλτης (Jumper) από το επί και το άλλομαι, που σημαίνει κάποιον ή κάτι που πηδάει πάνω σε κάτι (βλ. και εφαλτήριο), ο άλτης επί κάποιου. Voladores. Nightmare, η φοράδα (mare) της νύχτας, η Πούκα (Pooka, στην Ιρλανδία, άλογο φάντασμα που το καβαλάς και πηδάει στη θάλασσα και σε πνίγει), κι εκείνοι οι δύο πίνακες του εφιάλτη από τον Henry Fuseli. Η Μόρα (σχετικό με το mare, όπου mare λατινικά είναι η θάλασσα). Sleep Paralysis. Alien Abduction.
Το τίναγμα του σώματος μέσα στον ύπνο, το απότομο ξύπνημα, όπου τινάζεσαι πάνω εξαιτίας ενός τρομακτικού ονείρου. Αναπηδώ.
Πέφτεις από το άλογο. Όταν «σκοντάφτουμε» μέσα στον ύπνο μας (στην αρχή του ύπνου), το φαινόμενο της απότομης «πτώσης» του ονειρικού σώματος (καθώς «βγαίνουμε από το σώμα μας») απότομα πίσω στο φυσικό σώμα.
Εφιαλτικό: Παραμονεύω και εφορμώ, πηδώ για να αρπάξω. Οι «άρπαγες των ψυχών». (Επίσης, ίσως incubus-succubus).
Το νεκροταφείο: Kοιμητήριο. Cemetery. H παρομοίωση του θανάτου με τον ύπνο, οι νεκροί είναι κοιμώμενοι. Η ανάσταση ως αφύπνιση, η αφύπνιση ως ανάσταση. Ύπνος, ο «μικρός θάνατος». («To die, to sleep, maybe to dream»). Κοιμώμενος, κατάσταση (κάτω στάση), αφυπνισμένος, ανάσταση (άνω στάση). Upset.
Το όνειρο είναι η πραγματική Μετάσταση.
Το τρομερό όνειρο, ο εφιάλτης, η απότομη μετάσταση, ή η μεταστασιακή εισβολή από ένα πνευματικό αρπακτικό. (Χορευτής, horror, horror movie, τρομερή κίνηση. Άλτης, alter, alter-native, εκείνος που αλλάζει τη φυσιολογία, ο αφύσικος. Shape-Shifter. Μεταμόρφωση. Ονειρική μορφοποίηση).





* * * * * * * * * * * * * * * * * *


"There's 70 billion people of Earth - Where are they hiding?"
Το καταπληκτικό Bradbury Building , που χρησιμοποιήθηκε στο Demon With a Glass Hand θρυλικό επεισόδιο του Outer Limits, γραμμένο από τον Harlan Ellison, ίσως χρησιμοποιημένο στο επεισόδιο ως μεταφορική αρχιτεκτονική σημειολογία για τον Ray Bradbury, χτίστηκε το 1893, βρίσκεται στο 304 South Broadway στο Los Angeles, και χρησιμοποιήθηκε αργότερα ως locale για το Blade Runner (αλλά και για το Chinatown, αλλά εκεί είναι και τα γραφεία της Marvel Comics), αναφέρεται και από τον Borges, φυσικά (βλέπε και τη Βιβλιοθήκη της Βαβέλ).  
To Demon With a Glass Hand  είναι ένα από τα πιο «ιδιαίτερα» τηλεοπτικά επεισόδια που ξέρω. Μία υπόγεια ατμοσφαιρική σύνδεση υπάρχει με ένα άλλο θρυλικό κτίριο, το Saltair, που δεσπόζει σε μία από τις πιο «ιδιαίτερες» ταινίες που ξέρω, το Carnival of Souls.
A Force around the Building, invisible, impossible to break…





* * * * * * * * * * * * * * * * *



Τα ραδιογωνιόμετρα. 
Ο ήχος του Σόναρ. 
Οι απόκρυφες αντένες. 
Το Άδυτο, η καταβύθιση των Δυτών. 
Τα ασυνήθιστα παράσιτα στις συχνότητες.
Οι γραφομηχανές. 
Τα πτυσσόμενα τηλεσκόπια χειρός. 
Ο τηλέγραφος. 
Τα λακωνικά τελεσίγραφα.
Ο νοτιοδυτικός άνεμος στις ιτιές. 
Τα υπονοούμενα στις υποσημειώσεις.
Οι μινιατούρες.  
Η μουσική των γρύλλων.
Τα συγκινητικά φινάλε των λεπτεπίλεπτων ιστοριών. 





κ.ά.


* * * 
Παντελής Γιαννουλάκης






Ο ΛΟΡΔΟΣ BYRON ΗΤΑΝ Ο ΚΟΜΗΣ DRACULA !
Στο τεύχος 236 του περιοδικού "Τρίτο Μάτι" που κυκλοφορεί
(σελίδες 64 έως 74)
περιέχεται 11σέλιδο άρθρο του Παντελή Γιαννουλάκη που αποτελεί μεγάλο μέρος της μελέτης του συγγραφέα για την άγνωστη βαμπιρική Ιστορία του Λόρδου Βύρωνα --ένα πολύ παράξενο ειδικό ζήτημα με πολλές γοητευτικές και σκοτεινές ιστορίες (που διαδραματίζονται κυρίως στην Ελλάδα), άγνωστες για το ευρύ κοινό.



Βίντεο, ομιλία για το "Μυστήριο του Χρόνου" - - Πρόκειται για την εισαγωγή στο εξάωρο workshop "Χρονοταξιδιώτες" (Νοέμβριος 2015).
Ομιλία στην Αθήνα, στο Θέατρο "Ροές", τον Απρίλιο του 2009.
(Μόνο Ηχογράφηση)





Υ. Δ. Ο.
(Υπηρεσία Διώξεως Ονειροπόλων)


Ο φάκελος στο γραμματοκιβώτιο ήταν γεμάτος επίσημες σφραγίδες. Στον φάκελο υπήρχε η σημείωση: «Σε περίπτωση που δεν ληφθεί από τον παραλήπτη, προβλέπονται κυρώσεις για τον ταχυδρόμο. Σε περίπτωση που η διεύθυνση είναι λανθασμένη, να μην επιστραφεί στην υπηρεσία αλλά να ανακαλυφθεί άμεσα η νέα διεύθυνση του παραλήπτη και να του αποσταλεί. Η συνεργασία σας είναι υποχρεωτική». 
Ανοίγοντας τον φάκελο, πάνω στο επιστολόχαρτο υπήρχε μια σφραγίδα που παρίστανε έναν κύκλο με ένα μάτι στο κέντρο του. Πάνω στην κόρη του ματιού υπήρχαν τα αρχικά Υ.Δ.Ο. Γύρω από τον κύκλο υπήρχε γραμμένος ο τίτλος «Υπηρεσία Διώξεως Ονειροπόλων». 
Γι' ακόμη μια φορά με είχαν ανακαλύψει.
 

«Αγαπητέ κύριε Γιανουλάκη,
»Έχετε αγνοήσει τις παρελθούσες προειδοποιήσεις μας και αρνείστε να συνετιστείτε. Όλες οι δραστηριότητές σας παρακολουθούνται στενά από την υπηρεσία μας, και έχουν όλες τους χαρακτηριστεί ως άκρως παράνομες και επικίνδυνες για τη διανοητική υγεία και την κοινωνική ευημερία, την τάξη και την ασφάλεια. Η υπηρεσία μας θα αναγκαστεί να προβεί σε έκτακτα μέτρα για την ανίατη περίπτωσή σας, η οποία έχει προ πολλού ξεπεράσει τα όρια του απαράδεκτου.
»Έχετε εντοπιστεί από τους πράκτορές μας να ονειροπολείτε επανειλημμένα, να μεταδίδετε ονειροπολήσεις και παραδοξολογίες σε συνεργούς σας, να συμπαρασύρετε αθώους πολίτες σε ονειροπόληση και έμπνευση, να συνωμοτείτε για τη διάδοση του κατάπτυστου έργου άλλων ονειροπόλων, να εισάγετε νέους μύθους και παράξενες ιδέες και θεωρίες στο διανοητικό τοπίο, να φιλοσοφείτε, να εκφράζετε παράνομες απόψεις και να συγγράφετε κείμενα ανατρεπτικού περιεχομένου προσβάλλοντα τη δημόσια ησυχία, την κοινή λογική και τη διανοητική ασφάλεια ανυποψίαστων αναγνωστών, οι οποίοι έχουν καταγγείλει επανειλημμένως στην Υπηρεσία μας τα ανοσιουργήματά σας. Αρνείστε να συμμορφωθείτε, παρ' όλες τις προειδοποιήσεις που έχετε δεχθεί. Σας γνωστοποιούμε πως οτιδήποτε λέτε θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σας, στις συνοπτικές διαδικασίες που προβλέπονται για άτομα που παρουσιάζουν αυτήν τη συμπεριφορά.
»Σε περίπτωση που η προφανής διανοητική σύγχυση σας έχει φτάσει στο σημείο να έχετε ξεχάσει τις ρητές απαγορεύσεις που έχει επιβάλλει η Υπηρεσία μας, είμαστε υποχρεωμένοι να σας τις επαναλάβουμε για πολλοστή φορά:

  1. Απαγορεύεται η ονειροπόληση κάθε είδους. Καθήκον μας είναι η δίωξη και καταδίωξη των ονειροπόλων μέχρι του αφανισμού τους από τις τάξεις της ανθρωπότητας, για τη σωτηρία της ανθρωπότητας.
  2. Απαγορεύεται η έκφραση απόψεων που δεν συμφωνούν με τη λίστα των επίσημων έγκυρων απόψεων, όπως διαφαίνονται από το διάταγμα Υ331, εγκύκλιος 42, άρθρο 23. Πρέπει να μεταδίδονται μόνο οι επίσημες έγκυρες απόψεις. 
  3. Απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται στον προφορικό και στον γραπτό λόγο οι αιρετικοί όροι «παράξενο», «ασυνήθιστο», «άγνωστο», «ανεξερεύνητο», «φανταστικό», «ονειρικό», «μαγικό», «σχετικό», «εναλλακτικό», «συνωμοτικό»,  και τα συναφή (βλέπε άρθρο 55, διάταγμα Υ661, για λεπτομερή περιγραφή όλων των όρων).
    Στον κόσμο μας, όπως είναι γνωστό στους πάντες και όπως το έχουν διαβεβαιώσει επανειλημμένα οι λόγιοι της υπηρεσίας μας : δεν υπάρχει απολύτως τίποτε παράξενο, ασυνήθιστο, άγνωστο, ούτε ανεξερεύνητο, τα πάντα έχουν εξερευνηθεί και έχουν κλείσει... Δεν υπάρχει τίποτε  μαγικό και τίποτε ονειρικό, ούτε θα έπρεπε να υπάρχει κάτι φανταστικό, δεν είναι εφικτό να υπάρχει οτιδήποτε εναλλακτικό, τίποτε δεν είναι σχετικό, όλα είναι απόλυτα, και δεν υπάρχει πουθενά τίποτε συνωμοτικό, ούτε αμάθεια ή έλλειψη ενημέρωσης και παιδείας υπάρχει, όλοι οι άνθρωποι γνωρίζουν τα πάντα που πρέπει να γνωρίζουν.
    Όλα τα σχετικά με αυτούς τους αιρετικούς όρους θέματα είναι λανθασμένα, αποτελούν εξαπάτηση ή προσωρινή παράνοια ή παραισθήσεις, και αποτελούν αναγνωριστικό χαρακτηριστικό όλων εκείνων που διώκονται από την Υπηρεσία μας. Κάθε πολίτης είναι υποχρεωμένος να καταγγέλλει άμεσα όποιον ασυνείδητο εκφράζεται με αυτούς τους όρους ή τους διαδίδει.
  4. Απαγορεύεται η διατύπωση θεωριών, οι οποίες δεν συμφωνούν με τις κραταιές απόψεις του συνόλου των λογίων της Υπηρεσίας μας, και με τη φόρμουλα διατύπωσης θεωριών (για τη συμπλήρωση της αίτησης διατύπωσης θεωρίας: www.theories.ydo.gov). Οι θεωρίες που δεν έχουν εγκριθεί από την Υπηρεσία μας θεωρούνται άκυρες και καταχρηστικές, αντιεπιστημονικές και απατηλές.
    Οι πολίτες έχουν την υποχρέωση να επιτίθενται στους ασυνείδητους διαφθορείς εκφραστές τέτοιων θεωριών, και να καταγγέλλουν τις λεπτομέρειες της εκάστοτε θεωρίας για να ακυρωθούν και να βοηθήσουν να αποσυρθεί η παράνομη θεωρία από την κυκλοφορία από τα εκτελεστικά όργανα της Υπηρεσίας. (Για να καταγγείλετε αυτές τις απαράδεκτες θεωρίες εξαπάτησης της συνείδησης και της αντίληψης των υγιών πολιτών, παρακαλείσθε να το κάνετε στα ανοιχτά και δημοκρατικά forums της υπηρεσίας μας, όπως στο www.aparadekto.ydo.gov και στο www.accuse-theory.ydo.gov. Η ανωνυμία σας θα είναι εξασφαλισμένη και επιβεβλημένη...)
  5. Απαγορεύεται η Φαντασία. Οι φορείς αυτής της μολυσματικής ασθένειας πρέπει να απομονώνονται και να θεραπεύονται μέχρι προσέγγισης του επιπέδου της υγιούς συμμόρφωσης, όπως ορίζεται από τα στάνταρτ της εγκυκλίου περί Υγιούς Συμμόρφωσης (ΥΣ122).
    Τα όρια επικινδυνότητας φαντασίας έχουν γίνει γνωστά από την Υπηρεσία Ενημέρωσης Πολιτών (ΥΠ-ΕΠ) και από τις Ομάδες Επιτήρησης Ορθολογισμού και Σκεπτικισμού (ΟΕΟΣ), που επιτελούν ηρωικό έργο, και που βρίσκονται σε στενότατη συνεργασία με την Υπηρεσία μας. Γνωστοποιούμε ότι τα όρια επικινδυνότητας βρίσκονται σε επίπεδο απόλυτου ελέγχου και ουδεμία ανησυχία θα πρέπει να υπάρχει. Αν εντοπίσετε οποιοδήποτε από τα συμπτώματα της ασθένειας, υποχρεούστε να ζητήσετε βοήθεια στο τηλέφωνο 801-801-801-108.
    Τα διεθνώς διαπιστωμένα συμπτώματα είναι: ονειροπόλο βλέμμα, μάταιες ελπίδες, πολύ παράξενες ιδέες, τάση για «περιπέτεια», χιούμορ, έλλειψη αυστηρότητας, αμφισβήτηση δεδομένων αξιών και νόμων, προβληματισμοί για τη φύση της πραγματικότητας, οραματισμοί και αχαλίνωτες φαντασιώσεις, ένθερμη ενασχόληση με βιβλία, ταινίες, μουσικές, παιχνίδια, φετίχ, αυθόρμητη σημειολογία, εκκεντρικές προτιμήσεις, άσκοπες περιπλανήσεις, συνεχής εγρήγορση, εκδήλωση αμφιλεγόμενων «ταλέντων», ευσυγκινησία, αγοραφοβία, αύξηση επιπέδων σεροτονίνης, αϋπνίες, καταχρήσεις.
  6. Απαγορεύεται η έμπνευση. Είναι κάτι τελείως άχρηστο για την κοινωνία μας, ενοχλητικό για τους συνανθρώπους μας, διότι τους εξαπατά και τους εξαναγκάζει να νιώθουν μέτριοι όταν την εντοπίζουν σε κάποιους ανατρεπτικούς, και προκαλεί αναταραχή όπου εμφανίζεται. Είναι μία οπισθοδρομική αντιληπτική και συνειδησιακή κατάσταση, ενάντια στον σύγχρονο πολιτισμό μας και στην ισχύουσα τάξη πραγμάτων...
    Όλα τα πράγματα που χρειάζεται ο μέσος άνθρωπος παρέχονται απλόχερα από το σύστημά μας, αγαθά, προϊόντα, γνώσεις, υπηρεσίες, κ.ά.. Κι έτσι, η αμφιλεγόμενη κατάσταση που αποκαλείται «έμπνευση» είναι άχρηστη και συνιστάται να αποφεύγεται. Οι άνθρωποι που εκδηλώνουν αυτήν την αντικοινωνική πάθηση πρέπει να απομονώνονται από τους αγανακτισμένους πολίτες, και σε περίπτωση μη συμμόρφωσής τους να παραδίδονται στις αρμόδιες αρχές.
  7. Απαγορεύεται η φιλοσοφία και οτιδήποτε άλλο δεν μπορεί να αποδειχθεί πειραματικά από τους συμβεβλημένους πειραματιστές μας στα εγκεκριμένα εργαστήριά μας, καθώς και οτιδήποτε δεν είναι άμεσα ελέγξιμο, χειροπιαστό και εγκεκριμένο σύμφωνα με τις παραμέτρους χειροπιαστού που έχουν καταδειχθεί από την εγκύκλιο ΧΡΠΣ1122 συμπληρωματικά του διατάγματος Υ331.
    Συγκεκριμένα για τη φιλοσοφία, είναι πλέον γνωστό ότι οποιαδήποτε φιλοσοφία έχει λήξει, οι φάκελοι έχουν κλείσει και βρίσκονται στα αρχεία μας για μελλοντική αξιολόγηση. Νέες φιλοσοφικές απόπειρες θα πρέπει στην καλύτερη περίπτωση να χαρακτηρίζονται ως πλεονασμός και στη χειρότερη ως διαφθορά των αφελών.
  8. Ενισχύστε όπως μπορείτε, καθημερινά και συνεπώς, το μεγάλο έργο της Υπηρεσίας Διώξεως Ονειροπόλων (Υ.Δ.Ο.) και των συνεργαζόμενων υπηρεσιών και άγρυπνων πολιτών, για την καλυτέρευση της κοινωνίας μας και για μια καθαρή και τακτοποιημένη, ήσυχη και ασφαλή καθημερινότητα.
    Το μέλλον σας είναι στα χέρια μας. Τα χέρια μας είναι τα δικά σας χέρια...»

Πέταξα την επιστολή στο καλάθι των αχρήστων. Οι άνθρωποι αυτοί ήταν απρόσωποι, κακοί και επικίνδυνοι. Είχαν, όμως, ένα καλό. Ήταν αυστηρότατοι γραφειοκράτες, ορθο-λογιστές, και τυπικοί στην παραμικρή λεπτομέρεια. Γι' αυτό και δεν κινδύνευα άμεσα, προς το παρόν. Έγραφαν το όνομά μου «Γιανουλάκης» με ένα ν. Οπότε, τυπικά, απευθυνόντουσαν σε κάποιον άλλον… 

Π. Γ.