ΑΠΟ-ΔΡΑΣΗ


> (Απόσπασμα από το τελευταίο βιβλίο του Παντελή Β. Γιαννουλάκη, 
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ από την Καθημερινή Πραγματικότητα) >

ΑΠΟ-ΔΡΑΣΗ

...Η καθημερινή πραγματικότητα μέσα στην πόλη, είναι σχεδιασμένη και επιβαλλόμενη από το "Βιοτεχνικό Ιερατείο", (το οποίο συντίθεται στα παρασκήνια της διανοούμενης πολιτικής, επιστημονικής και οικονομικής ζωής των νέων φιλοσοφιών και μεθόδων των καθοδηγητικών συντεχνιών των Μεταπαικτών του νέου αστικού πολιτισμού).
(Τον όρο και την έννοια «Μεταπαίκτης» και «Μεταπαιχνίδι» επινόησα το 1992 –και την παρουσίασα για πρώτη φορά στο βιβλίο μου "Κυβερνοδιάστημα", το 1994, στην ιστορία "Μεταπαίκτες"– αναφερόμενος στους Παίκτες πίσω ή πάνω από τους παίκτες, όπως π.χ. οι προπονητές των παικτών σε ένα παιχνίδι μπάσκετ ή ποδοσφαίρου οι οποίοι παίζουν ένα «μεταπαιχνίδι» ταυτόχρονα με το παιχνίδι, ένα παιχνίδι υψηλότερης εποπτείας και σχεδιασμού και προθέσεων, ή οι στρατηγοί των στρατιωτών σε μία μάχη, οι εκδότες των συγγραφέων, οι δάσκαλοι των καθηγητών, οι σκακιστές-παίκτες που κινούν τα πιόνια-παίκτες στο σκάκι, οι παίκτες-πιόνια που βλέπουν μόνο τις κινήσεις τους αλλά οι μεταπαίκτες που προβλέπουν πολλές κινήσεις μπροστά στον χρόνο πολύπλοκα και κινούνται αναλόγως εν αγνοία των παικτών, κλπ.)
...Αυτό που κάνει το Βιοτεχνικό Ιερατείο, αποτελεί ένα σχεδόν πανομοιότυπο παγκόσμιο φαινόμενο, ένα παγκόσμιο πείραμα, μέσα στα δυναμικά οργανωμένα εργαστήρια τού οποίου ζούμε την προσχεδιασμένη καθημερινότητά μας.
Η αντίσταση στο σχέδιο, είναι επίσης υπαρκτή. Η τεχνητή μας πραγματικότητα στο τεχνητό μας περιβάλλον, που διαμορφώνει την συνείδησή μας, διαθέτει ρήγματα απόδρασης σε άλλες πραγματικότητες διαμέσου του τεχνητού περιβάλλοντος, που νοούνται είτε ως ρήγματα στον σχεδιασμό είτε ως ρήγματα στην συνείδηση. Οι δυναμικές αστικές διαδρομές ανίχνευσης αυτών των ρηγμάτων, απαιτούν την προσωρινή μετάλλαξη της ανθρώπινης αισθητηριακής αντίληψης σε ένα scanner ατμοσφαιρών, με υψηλό σκοπό όχι απλώς την πλοήγηση μέσα στην πόλη, ή την πλοήγηση της συνείδησης, αλλά την πλοήγηση της πόλης.
Η ίδια η πόλη γίνεται ένας μηχανισμός, τον οποίο περιστρέφουμε, με το να περιστρεφόμαστε μέσα σε αυτόν, τον οποίο ρυθμίζουμε και εστιάζουμε, με το να ρυθμιζόμαστε και να εστιαζόμαστε μέσα σε αυτόν, χρησιμοποιώντας τον σαν ένα τρισδιάστατο χάρτη ή ολόγραμμα, αναζητώντας και παρακολουθώντας τις ροές, που κάποιες από αυτές αποτελούν διαρροές από αλλού, τις οποίες όταν ακολουθείς ανιχνευτικά, εντοπίζεις την Ρωγμή, το ρήγμα στην πραγματικότητα, την φυσιολογία του και τελικά τις προεκτάσεις του, κάνοντας εκείνο το περιβόητο One Step Beyond (Ένα Βήμα Πιο Πέρα).
Όπως ακριβώς το φυσικό σώμα και η δεδομένη πραγματικότητά του διαρρέει και διαρρηγνύεται από όνειρα, έτσι και το αστικό σώμα έρχεται σε επαφή με τον ονειρικό του κόσμο, τις νύχτες...
Η τέχνη της απόδρασης ήταν πάντοτε η τέχνη
της ονειρο-πόλησης....

** **
Διάβασε :
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ από την Καθημερινή Πραγματικότητα
(Παντελής Β. Γιαννουλάκης)
Νέο βιβλίο από το ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ
–Για να το αποκτήσεις με παραγγελία άμεσα online και να σου σταλεί ταχυδρομικά :
–Ή διερεύνησε στο email : info@AoratoKollegio.com
* *
Για την απόκτηση της νέας αναθεωρημένης συλλεκτικής έκδοσης του βιβλίου "Megapolisomancy: Τα Μυστήρια των Πόλεων" --που ασχολείται πολύ ειδικά με τα ζητήματα όπως του παραπάνω αποσπάσματος, βλέπε :

...Λίγο πριν τις γιορτές, από το "Αόρατο Κολλέγιο" επανεκδίδεται το 
(επίσης εξαντλημένο) βιβλίο "Ονειροπόλος"
(που είναι στην ουσία το "μανιφέστο ιδεών" του Παντελή Β. Γιαννουλάκη)